Sommar igen

Nu har det gått lång tid ( 3v ) sen jag uppdaterade min blogg.
Det är jag som är lite halvslö.
T och R kom hem från Öland efter 1 vecka, regnet satte stopp för vidare camping.
Det var väl OK att dom kom hem men det blev så tomt utan alla djur att ta hand om.
Nåja, slut med gnäll, jag rår mej själv men ibland blir det lite tråkigt.
Nu har Steffi flyttat på riktigt o utan återvändo. Visst saknar jag henne men det är livets gång.
Numera bor hon i en liten etta m kokvrå, men hyran är bara 1 500:-/mån pga ungdomsrabatt.
C och H var ner med hennes kläder och möber igår och hjälpte henne få lite ordning bla få upp rullgardin, få ordning i köksskåp, få igång TV, skruva ihop sängen. Det var en del att göra. Det är ändå c:a 55 mil.
Snart ( om en månad ) ska C flytta till en mindre lägenhet. Det blir också en etta m kokvrå.
Jag tycker det är bökigt med två rum m kokvrå. jag trodde inte att jag skulle sakna ett kök så himla mycket.
Men som man bäddar får man ligga.
Skönt att M och A har kommit hem från Frankrike och att allt var bra.
Ha det så skönt
.Nu är han 1 år och några kilo tyngre
Lilla Simba 3 månader. Nu är han 1 år och både tyngre och större.

Kommentarer
Postat av: Berith

En sån liten söting till katt!

Vi får ta och ses snart kära syster. Måste erkänna att jag saknar dig!

Kram från Syster Yster

2009-08-05 @ 18:49:19
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0