Söndag

Nu är det söndag och jag o Linda har ätit mackor och tittat lite på skidor (iallafall jag).

Igår var jag m.fl. till Marie och Anders och hade en liten förtida julaftonslunch.
Det var trevligt som det alltid är där.

God mat, mätt och belåten.
Det blev julklappar utdelade och jag fick en digital fotoram.
Det kändes toppen men jag visste inte först vad jag skulle tro.

Det fanns bilder inlagda på barn m respektive, barnbarn + diverse husdjur.
Jag blev väldigt glad.
Tack alla som gjorde det möjligt.

För övrigt så känns det inte så där riktigt kul med jul.
Det är ändå vitt ute och det får jag nöja mej med.

På julafton ska vi till Tina och Rolle, det ska bli skoj.
Vi hörs sen, imorgon eller så. 

Kommentarer
Postat av: Berith

Inte är julen som den var när barnen var små. Vi har lugnat ner julen betydligt de senaste åren. Känns skönt! Ses vi på tisdag fm? Jag börjar jobba 13

2009-12-20 @ 13:48:04
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Britt

Jag åker med 10-bussen till stan. Är hos mor kl 11,00.

2009-12-20 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0