Utskottad

Jag vet att det är ett tag sen jag var här.
 
Skärmen till datorn fick fnatt, blev svart och stod bara o blinkade. Det gick inte att stänga av även om jag ströp strömmen så fortsatte blinkandet så fort strömmen kom på.
Irriterande måste jag säga.
 
Jag (eller snarare Carina) plockade fram min gamla skärm som fungerar med smäller varje gång den sätts igång.

Nu är det snö i överflöd. Det är ju ljust ute och det är OK bara det blir plogat.
Det var så jäkligt igår när det inte blev plogat på hela dan, det var, ja jag vet inte hur djupt men Nelly ville inte gå i den djupa snön.
Jag tyckte synd om henne för det räckte över hennes mage.

Det fungerar bra mellan mej, cykeln och plogade cykelvägar.

Ska hem nu och käka jultallrik i samband med bingospel. Mums eller???

Kommentarer
Postat av: Berith

Hoppas jultallriken smakade bra!

Jag är ledig på tisdag så jag kanske dyker upp hos mor och säger hej! Kramelikram

2009-12-16 @ 19:54:28
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0