Lördag 11/7

Jaha då ska jag försöka sammanfatta det som hänt sen i onsdags.
Onsdag: Regn, åska o vatten i källare. Tina o Rolle fick in 40 cm vatten i källaren, efter det värsta regnväder på 20 år.
Det är mycket som blev förstört, bla 2 tvättmaskiner, tjockmadrasser, virke, mattor o div minnessaker + en del annat.
Det var tur att Linda sov hos mej den natten.

Torsdag: Regn mest hela dan, framåt 4 på eftermiddan klarna det till så jag åkte till Carinas kisse.

Fredag: Var o hämta Bianca som skulle vara hemma hos mej, familjen åkte till Öland kl 6 på lördagmorgon. Dom blir borta ungefär 1 1/2 vecka. Hoppas resan gick bra även över ölandsbron. Jag hoppas dom får det skönt med sol o värme. Linda: Hälsa till prinsessan Viktoria på hennes födelsedag på tisdag.

Så kommer då lördagen då jag ska installera mej o Nelly i huset bland alla gosiga djur. Det började på förmiddagen då jag rastade 2 småhundar, sen packade jag lite kläder, hundmat o lite smått o gott.
Jag tog med Nelly o for till huset. Väl där gick jag en promenad med storhundarna.
Efter det for jag hem igen o packade lite i matväg, medikamenter o luktagottprylar.
Tog en promenad med Bianca till huset igen. Pustade ett tag o läste tidningen.
Åkte tillbaka hem o hämtade min plånbok mm o for till Carinas misse.
 Där sitter jag nu o försöker få ordning på dagarna (jag tror det gick bra).

Om inget speciellt händer så kommer en uppdatering i morgon.
Carina kommer från Virsbo imorgon o håller mej lite sällskap.
Nu ska jag till huset o rasta hundar (4 st) o fylla på kattmat (på 3 ställen). Ge marsvinen lite mat, kolla kattlådor.
Göra en sallad till mej o sätta mej framför dumburken.
Ha det så bra alla.

Kommentarer
Postat av: Berith

Jösses syrran, du verkar ha mer än fullt upp :-)

2009-07-17 @ 09:00:44
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0