Lördag 4/7

Jaha då är Power Meet över för denna gång. Det var tur att ingen från min familj åkte med nattbussen, det hade tydligen varit ett dj....la liv. Det slutade med knivbråk (överraskad: nej). Bär man kniv så söker man anledning att använda den. Det har blivit för mycket av den varan nu. Min syster o hennes man var vid Johannesberg (tror jag)o sålde lite prylar. Hoppas det gick bra. Det var skönt med lite åska men det har inte hjälpt så mycket. Nu ska jag sätta mej i soffan o bara dega. Jag använder Yantramattan varje dag men har lite svårt att helt slappna av. Jag kommer på mej att ligga med spänd nacke, axlar o armar. Måste prata med med lillasyster om avslappning. Ha en fortsatt bra helg för det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Berith

Hej syster! Tråkigt med bråket på bussen, förstår du är glad att ingen av de dina var med där! Vi var på Joberg hela fredagen, men vi säljer inte på PM. Vi åker ut dit och bara går o flummar, tar med matsäck för en hel dag o har det skönt. Det kan vara lite svårt att slappna av på mattan i början, men ge inte upp, det kommer. Stooooora kramar. Syster Yster

2009-07-05 @ 09:59:13
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0