Måndagkväll

Hallå på er alla!
Måndagkväll o jag har det lugnt.
Vädret har varit nådigt i dag, mest sol o riktigt varmt.
Ska gå med alla hundarna snart, sen sängen.
Jag får motion varje dag o det känns bra.
Har gått med småhundarna Nibble tor, en promenad efteråt med storhundarna.
Igår gjorde jag tvärtom.
Det är skönt att Carina gör mej sällskap, det är roligare om man är två på promenaden.
Idag var Carina o jag på Maistro o käkade mat.
Jag åt färsbiffar m fetaost, sallad o klyftpotatis.
Alla, både stora o små mår bra.

Kommentarer
Postat av: Berith

Låter supergott, färsbiffar m fetaost...mums

2009-07-17 @ 09:03:37
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Milla

Mysigt att gå hundpromenader! Synd att du inte bor närmare då hade jag gärna joinat dig på promenader!

Och vad gott det lät med färsbiffar med fetaost! Mums!! Kram kram!

2009-07-20 @ 10:15:09
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0