Fredag (början på helgen)

Jaha, nu har jag köpt Valerina på apoteket. Ska kolla ikväll om det fungerar.
Jag antar att jag måste ha en del tro om det ska gå vägen.
Alla sätt är bra utom de dåliga.
 
Nu närmar vi oss första advent med stormsteg.
På ett sätt är det bra för det blir så upplyst i alla fönster.

Jag funderar på om mina barn läser den här bloggen för då kan jag önska mej humleknyte med lavendel
(i julklapp) att ha under kudden.
Kanske lite humle te också.
 
De är så goa och rara och ger mej lotter i hopp om att jag ska vinna mycket pengar men just nu så vore en normal sömntid det allra bästa.

Jag får väl vänta tills tomten kommer, det är den enda jag litar fullt ut på.

Finns det ingen klok gumma eller gubbe numera. Eller en trollkarl kanske. Haha

Jag har inte nallat från flaskan jag har bara fått ett nytt hopp om att allt ska fixa sej.

Ha det så bra. :-)

Kommentarer
Postat av: Milla

Sötaste moster!! Du vet att jag tycker HEMSKT mycket om dig va!!!KRAM!

2009-11-21 @ 19:21:14
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Berith

Kära Söstra mi!

Jag har humle som jag plockat i trädgården och lavendel i form av eteriska droppar. Kan fixa ett knyte åt dig om du vill. En söt påse att stoppa allt i har jag också! Säg bara till om du kommer in till mor så ordnar vi det

2009-11-23 @ 18:32:39
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0