Helg igen

Jag börjar bli van att inte sova så bra och att dagarna går fort.
Just nu går det ännu fortare när jag har mycket att göra.
Bara det kommer in i mars så blir det lite lugnare. J

ag känner att dagarna rinner iväg och att jag måste ta tag i all som ska rensas.
Jaja, Carina har erbjudit sej så många gånger att hjälpa till men det är jag som bromsar.
Jag känner mej som en bromskloss av jätteformat. 
Det är dax att ta det medan man kan så det inte blir så mycket kvar till mina barn när den dagen kommer, för den kommer ju vare sej jag vill eller inte.  J

ag håller med min lilla syster, just nu är det en längtan till vår och sedan sommar. Med ett snödjup på en halv meter så känns det långt bort.

Ska snart gå till Tina och käka tacos som Carina skulle bjuda på. Mums....

Kommentarer
Postat av: Berith

Ja du, i år har vintern oss i ett järngrepp minsann! Det är tur man vet att våren kommer annars skulle man ta mig tusan inte orka..

Nu har jag minskat 3.4 kg och det utan att anstränga mig det minsta! :):) ♥kram♥

2010-02-20 @ 10:02:42
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0