Vitt, vitt

Nu är vi inne i februari.
Tiden går trots allt fort.
Det ska komma mer snö så det är bara att vänta.
Det har inte hänt nåt speciellt än julgransplundring på Östra Nibble.
Det var inte så mycket folk men skoj ändå. Jag vann godis så jag var tvungen att äta upp det när det var färskt. Linda var där med mej eller om jag var där med henne....
Katter har ett stort förråd av ljud när dom löper.
Ibland låter det som om det har hänt en olycka och ibland riktigt mänskligt, hm....... 
Måtte Simba sköta sitt jobb nu så Bella kan ta det lugnt (och jag får sova, det är tur att jag inte måste upp tidigt).

Kommentarer
Postat av: tina

Har det blitt nåt mellan dem? (katterna)

2010-02-02 @ 17:57:08
Postat av: Berith

Längesedan jag var på julgransplundring!

Det där med katter som löper är en historia för sig. Finns det nåt som kan låta så klagande?

Ha det gott söstra mi så hörs vi.

Kram

2010-02-04 @ 07:05:23
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0