Äntligen är helgen slut......

Det låter kanske konstigt, att tycka så, men numera är en helg ingen höjdare.
Sitter man ensam o glor så blir tankarna därefter.

Nåja, slut med gnäll o ta nåt bättre, t.ex att Bellas missar får nya hem nästa vecka.

Jag har varit Hund/Katt-vakt sen i torsdags o det har varit ganska skönt att ha nåt att göra.
Jag räknade alla djur jag har haft hand om o det blev, hm några stycken.
Tre hundar (Tinas två + min), inte mindre än elva (11) katter, Simba som jag har hemma, Carinas kisse, Bella med sina två ungar, Tinas Molly med sina tre bäbisar + två katter som är ute (dom vill inte gå in för Bella är en riktig bitch o ger dom på pälsen).
Jaha nu vet ni vad jag har pysslat med den här helgen.
Vad har ni andra gjort?

På tisdag blir det resa till V:ås för min kära mor fyller inte mindre än 84 år.
Vi hörs senare i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0