Zimba med Z

Var med Tina till veterinären med Simba och kollade hans hjärta, njurar, testiklar och navelbråck.
Allt var bra utom hans vikt som är lite låg.
Får ge honom torrfoder som det är mycket fett i.
Friskintyget skickas sen till Frankrike och sätts in i en databas där.

Ett glädjande besked är att Bella´s  fem kisseungar är sålda.
Nu ska ett par av dom vaccineras och besiktas av vet. så det inte är något fel.
Dom är 10 v nu och ska avmaskas sista gången på onsdag + två dagar.

Jag trivs fortfarand bra här i min nya lägenhet.

En cirkel i estet är en cirkel i pyssel. Det låter finare än pysselcirkel.
Vi kan måla, sy, sticka, göra något i frigolit och och i stort sätt vad man vill.
Man får tänka på att en del av våra medlemmar inte mår så bra.
Någon vill göra pärlplattor som är väldigt bra för motoriken.

Ska åka till V:ås och hälsa på min mor nån dag i veckan.
Om syster är ledig så kanske vi kan träffas.




                                   Thumbnail                                                                           






Kommentarer
Postat av: Milla

Sötiskatter!! Vi ska nog skaffa katt efter sommaren. Saknar faktiskt att ha katt. Fast vi ska ha en vanlig bondkatt. Här slängs inte ut några tusenlappar huuuuuur söta dom än är... Tihi.

Skoj att pyssla tillsammans! Om tiden räcker till ska jag försöka ta mig iväg på scrapträff ikväll. Det var längesen nu. Kram!

2010-06-15 @ 10:07:22
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0