Hua vad tiden går

Nu har jag inte varit in här och uppgradera på länge.
Har haft en del att göra eftersom jag är med i ett par föreningar.

Alla som har med föreningslivet att göra vet att feb. och mars är bråda dagar med styr.möten o årsmöten som varvar.

Jag är ju med i Hjärt/Lung både lokalt och länet, bara som valberedning men det är svårt nog att få tag i folk som vill sitta i styrelser.
 
Jag är även med i RSMH också både lokalt och på länsnivå.
 
Lokalt som sekreterare och länet som tillfällig ordförande + sekreterare.
 
De som har jobbat aktivt vet att det är hur mycket som helst att göra när alla kallelser ska ut och det ska skrivas verksamhetsberättelse o verksamhetsplan.
 
Papper ska dessutom skickas till förbund och ABF.

Men, det är ändå skoj att känna att man gör ett bra jobb.
Ha det bra tills allt blir lugnare.

PS.
Jag ska snart flytta igen, förhoppningsvis hejgen före sista april.
DS.

Kommentarer
Postat av: Berith

Min älskade syster, visste inte att du är en sån upptagen kvinna. Vart skall du flytta nu? Tror jag såg nånting i mailen, men lyckades av misstag radera det...:( Kan jag få din nya adress via min mail eller sms?

Hoppas vi kan ses snart igen nu, läntar efter dig!!!

♥Kramen♥

2010-03-21 @ 09:58:05
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0