Snart slut

Ja, jag menar mars månad.
Det ska bli skönt för jag väntar på våren.
Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge.
Klockan ska flyttas fram en timme nu till helgen (tror jag).
Jag måste sätta igång att packa ner det jag inte behöver.
Jag flyttar helgen före sista april.
Fick besked i dag att det går bra.
Det är inte lätt att få bärhjälp sista april eller första maj.
Festarkväll och bakfylledag.
Det ska bli skönt att röra på sej igen.
Jag har blivit rastlös på gamla dar, av någon anledning.
Min nya adress f.o.m 25/4 2010 är:
Trädgårdsgatan 26 C nb
734 33  Hallstahammar.
Namnet är detsamma :-).
PS
Ska få kisseungar om c:a två veckor.

Kommentarer
Postat av: Berith

Hoppas flytten går bra och att du får hjälp! Jaha, tillbaks till Trädgårdsgatan igen! Vadan detta?

Hoppas vi ses snart igen söstra mi.

♥Kramen♥

2010-03-29 @ 07:48:42
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0