En solig dag

Äntligen en solig o varm dag.
Kände att orken o humöret kom igång.
Har plockat lite i mina flyttlådor.
Jaja, jag vet att det skulle ha varit gjort för länge sen men det har varit nåt som satte stopp o nu vet jag att det var solskenet som fattades.
Har haft ballkongdörren öppen hela dán så jag har fått in lite värme.
Har normalt bara 17 grader inne (det läggs nya rör i källaren) och ingen värme på elementen.
Det är en renovering på G i lägenheterna. Ingen värme men ändå en höjning på hyran med 200:-/mån. Det är lite dålig stil att höja hyran fast det inte är klart än.
OK slutgnällt för den här gången.
Förkylningen är kvar men inte lika intensiv, har försökt kurera mej med olika preparat.
Hoppas på mer solsken ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0